Uttråkad!!!

Kan nån försöka få min kropp att förstå att det är helt okej att inte ha något speciellt att göra för några timmar?!? jag har alltså varit hemma sen halv sex och inte gjort mer än å tvättat, lagat mat å pratat i telefon och jag känner mig sååååå uttråkad. Jag skulle ha tagit en promme med Katja, men hon kände sig tyvärr inte helt frisk så den uteblev och jag orkade inte gå ut å gå själv i ett mycket regnsjukt Stockholm. Vet att jag bara har mig själv å skylla för jag hade ju kunnat dra iväg till SATS å gjort av med lite energi, men men nu sitter jag här å känner att jag typ ingenting gjort idag!

Nu är det iaf dags å kolla Gossip Girl sen ska jag packa ihop grejerna till i morrn och sen väntar väl sängen antar jag! I morrn blir det jobb, träff med andra kontor i regionen mellan kl 17-20, sen massa mys med den bästaste, som jag förövrigt bokat kryssning till Riga med så på tisdag drar vi.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Det där känner jag igen. Jag har många gånger svårt för att bara göra ingenting när jag är hemma. Jag håller alltid på och grejar med något, och har jag inte det så blir jag allmänt uttråkad.



Ha så trevligt på kryssningen!



Kram

2009-09-18 @ 07:05:08
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0