Tisdag...

Två arbetsdagar är redan över och om det ska fortsätta i detta tempo kommer det ju snart vara helg igen *me like* Har haft en helt okej arbetsvecka hittills och det märks såååå stor skillnad nu när vi stänger kl 16 istället för kl 18, väldigt mycket piggare å gör ett bättre jobb de timmar vi väl har öppet! Jaja nog prat om jobbet, sitter här å bloggar nu iväntan på att ta cykeln till SATS för det är ju dags för ytterligare ett träningspass. Känner mig inte alls taggad idag, men vet av egen erfarenhet att man mår sååå mycket bättre efteråt så därför ska jag se till å pallra mig iväg snart. Ikväll är det bodypump som står på schemat, i morrn blir det ett steppass å sen får det blir bodypump på torsdag igen. Skönt att ladda med mycket träning i veckan för helgen som kommer sägs innehålla en del alkohol.... AW på fredag och fest + utgång med kollegorna på lördag, kommer bli en mycket lyckad helg!!! På lördag ska jag även väg å fixa naglarna igen, fan vad man märker att de växer fort nu när man har förstärkning... det är ju inte klokt!!!

Nej nu måste jag se till att jag har ordning på skor, vattenflaska, stämpelkort å träningskortet.... see you later!


Kommentarer
Postat av: ida

SOV sött stumpan!! så glad är du ger mig pepp på jobbet!! PUSS

2009-09-08 @ 21:18:53
URL: http://http//improveme.se/IdaE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0