Smidigare?!

Jippie, för första gången sen denna höstens träning drog igång börjar jag känna resultat. Idag på pumpen kunde jag känna att jag var lite smidigare å lederna var aningens mjukare än vad det tidigare varit, det måste väl vara ett tecken på att träningen börjat ge resultat, eller?!? Tyckte även mig kunna känna att jag orkade lite mer på vissa av muskelgrupperna =)

Ikväll har jag suttit å tittat igenom min kalender och oj vad det har planerats in roliga grejer. September kommer bjuda på party med bästaste arbetskollegorna, besök hos moster med familj, semester samt premiär på "Flickan som lekte med elden" tillsammans med Amir och hans familj. I oktober blir det istället en helg med mamma och pappa här i Sthlm samt knytis på jobbet för att sedan i november överleva höst/vintermörkret genom att besöka Cirkus för att se såväl "Thriller" som "Cats", åka en helg till Malmö med de underbara Kalmarvänner och så ska jag och Amir till Örebro å hälsa på syster med sambo en helg...... Fullspäckat, men samtidigt plats för fler roliga saker samt några spontanthelger oxå.

Sitter å kollar på Sweet home Alabama som går på tv å väntar på Amir, tror jag ska packa väskan och sen lägga mig i soffan å vänta (eller sova)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0