Slappdag!

Efter en natt med alldeles för få timmars sömn kände jag inte alls för att träna när arbetsdagen var slut och därför sitter jag nu här hemma i soffan och samlar kraft för att orka laga mat. Idag är det kyckling Paeng som står på menyn och det kanske är dags å ta tag i det innan det blir för sent. Innan det är dags å sova för kvällen måste jag skriva ihop ett brev som ska skickas till säljaren av min lägenhet, det är äntligen dags att få igång processen, uppdaterar er senare hur det går, om det måste gå så långt som till domstol eller inte.

Nej matlagningen väntar......


Kommentarer
Postat av: Jannice

Dags att få igång processen? Domstol? Vad har hänt? Vad det än är så hoppas jag att det går vägen för dig. Kramar

2009-09-14 @ 07:56:23
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Ligger i tvist med hon som sålde lägenheten till mig då hon uppgav felaktiga uppgifter om vad som ingår i månadsavgiften! GRRRR

2009-09-14 @ 22:47:37
Postat av: Jannice

Men gud att man blir arg då eller?!! Hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig och att hon får vad hon förtjänar! Kram

2009-09-15 @ 07:12:06
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0