Semester (igen)

Nu är semesterveckan påbörjad och kunde inte haft en bättre start. Igår efter jobbet möttes familjen Abedini (med respektive) upp på restaurang Faros på söder för att avnjuta en god grekisk middag. Målet med kvällen var biograf Viktoria där det var dags för premiären av Flickan som lekte med elden, den andra delen i triologin av Stieg Larsson. Tyckte det var en väldigt bra film, men den första var bättre och några av scenerna ansåg jag var för mesiga i jämförelse med boken. Det blev en sen kväll så jag och Amir somna väldigt gott när vi väl kom hem. I morse vaknade vi vid 9-tiden vilket var perfekt för då hann vi ha en lugn morgon innan det var dags å träna. Det var Amirs första bodypumppass i morse och precis som jag trodde tyckte han att det var jobbigt. Han tränar normalt mest styrketräning och eftersom det här mer är uthållighet blir det genast jobbigare, men han gillade det och är beredd att följa med mig fler gånger =)

Nu väntar jag på att mamma, pappa och mormor ska komma och plocka upp mig för vi ska åka ut till Vallentuna och firan min kusin som igår fyllde 15 år. Blir nog kvar större delen av kvällen och sen väntar sängen för min del. I morrn blir det bara träning å söndagshäng med Katja här hemma. Uppdaterar er mer sen var som händer under semesterveckan, men 2dagars kryssningen till Riga vet ni ju redan om =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0