"Nu är det fredagsmys..."

Ja nu är det fredag och jag ligger här i min soffa helt själv, vilket är sååå skönt. Nu kanske ni tror jag blivit sjuk som tycker om å vara själv, men det är alltför sällan som jag har en ensam kväll när det är helg så därför var denna inplanerad till lite egen tid i lugn å ro för att bara göra ingenting =) Jag har redan hunnit handla en massa på Coop och meningen var att jag även skulle städa, men får se om jag inte gör det i morrn förmiddag innan det är dags å träna. När jag var å handlade hittade lite billiga filmer så jag funderar på om jag inte ska laga mat, dusche och sen sätta mig och titta på "Inte utan min dotter", tror aldrig jag sett hela filmen (fast å andra sidan säg vilka filmer jag har sett eftertexterna på?!), men har ju hört att den ska vara bra. Meningen med kvällen var även att hinna skriva ihop en jobbansökan på engelska :S det känns inte jätteupphetsande även om jag är mycket intresserad av tjänsten.

Helgen i övrigt bjuder på träning gånger två, kräftskiva hos Katja och förhoppningsvis lite mys med Amir. Appropå träningen så har det gått väldigt bra att komma igång med den, har varit på SATS fem gånger hittills sedan förra måndagen och det blir som sagt två gånger till innan veckan är slut. Jag har ju faktiskt oxå sprungit Tjejmilen så legat på latsidan bör man inte anklaga mig för =) Tjejmiljen detta året var betydligt jobbigare än förra och usch vad låååång milen kändes, tror det beror på att man hade en liten aning om hur banan var. Känner mig visserligen nöjd att jag tog mig i mål även om det var fyra minuter längre än förra året istället för den där minuten kortare som jag hade hoppats på! Något jag även känner mig nöjd med är mitt godisförbud, det har gått över förväntan och det var bara när mensen var på ingång som det upplevdes som riktigt jobbigt. En dag gav jag efter för suget och unnade mig en glass, vilken visade sig vara riktigt äcklig å alldeles för söt i längden så det kanske är ett tecken på att min avväjning har gett effekt?!?

Nej jag måste väl ta och laga mat nu, men kommer jag orka det?!? Kanske slänger i mig en knäckemacka med ost istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0