Morgonpromenad

Jag kan inte minnas senast jag gick en morgonpromenad, måste varit i Nacka, men nu är det äntligen gjort. Tycker inte det finns många saker som ger en så bra start på dagen som en promenad innan frukost. När jag vaknade så tidigt som halv 9 tyckte jag inte det fanns mycket till val för jag skulle ju ändå nångång under dagen tänkt gå ut och gå. Efter en lugn stund i soffan tog jag på mig promenadkläderna och begav mig i riktning mot Gullmarsplan. Efter mycket sol, många backar å ett antal låtar på mobilen var det en väldigt svettig Jossan som återkom till Midsommarkransen och nu efter en välförtjänst dusch var det en mycket härlig två timmarspromenad. Klockan är ju typ 12 och motionen är redan avklarad, det enda som är kvar på "to do"-listan är ett besök på Coop, ett telefonsamtal till min otroligt duktige vän Cissi (som håller på å slutar röka och klarat sig i lite över en vecka) samt laga middag till mig å Katja som ska ha myskväll ikväll. Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med dagens innehåll!

Ha en underbar söndag och njut verkligen av sommarvärmen vi har utanför fönstret!


Kommentarer
Postat av: cissi

Ja visst är jag duktig!insåg till slut att 1300 kr i månaden var för mycket att röka upp.kram

2009-09-20 @ 18:56:52
URL: http://cissialm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0