Men det är ju han....

Slog på tvn och det visades en repris av PLUS som gick tidigare i veckan och vem står inte där å försvarar en tandläkarpatient som i ärendet ansåg sig fått betala för mycket för behandlingar som utförts, jo "min" tandläkare Erik Bjurström som lagade mina tänder då jag slog ut dem i Kalmar. Tror ni att jag blev märkta förvånad att nån jag "känner" stod där i TV? Kan förövrigt tillägga att jag INTE gillar honom, på grund av honom har jag nu fått tandläkarskräck *morr*

Fredag, vilket innebär sista semesterdagen och den har spenderats på Luxury Nails (var dags å lägga på ny förstärkning) och Ikea (många bra saker för att få lägenheten ett steg närmare färdig), jag har även hunnit få besök av bror min och Erik som för tillfället är på Öl- å whiskeymässa i Nacka. De båda gossarna ska sova här inatt så ikväll tänkte jag bara ha en lugn hemmakväll med en massa fix som behövs för att kunna ha gäster. Det ska sättas upp mörkläggningsgardiner för just nu har jag bara det i sovrummet å hela vardagsrummet är väldigt ljus på morgonen å det funkar ju inte om man vill sova längre än till kl 7 =) Ska även sätta upp nya gardiner i sovrummet, hoppas det ser bra ut när de kommer upp!

Ja just det ja, ska ju berätta om vår Rigaresa. Resorna över havet var rejält blåsiga, vilket resluterade i att jag fick gå å lägga mig väldigt tidigt första kvällen för att inte bli alltför sjösjuk =( Som tur var kände jag mig fräsch när vi kom fram så vi kunde gå iland och slå ihjäl fem-sex timmar i staden. Vi åkte spårvagn, gick omkring i shoppingcenter, strosade runt i gamla stan samt lunchade på Friday's eller ja vi drack även till lunchen... avnjöt en helt underbart god Strawberry margaritha samt en glassdrink med mintsmak *mmmm*. På vägen tillbaka till Stockholm såg vi till å dricka lite alkohol innan vi kom ut på öppet hav så jag skulle slippa känna sjösjukan och jag måste säga att vi gjorde ett jävla bra jobb =) Vi var på diskot, spelade på pokermaskinerna samt försökte oss på Black jack.. inget gick väl nå vidare bra, men fan vad roligt vi hade! Tack söt för en helt underbart skön å behövlig resa <3

Nej kanske dax å ta tag i gardinerna så de kommer upp nångång... måste även bege mig till förrådet för å ta fram luftmadrassen. Ha en underbar helg för det tänker jag ha tillsammans med brorsan =) Avslutar med en bild på syskonen Jönsson som btw är tagen förra julen och nu fick jag en enorm längtat till å fira jul tillsammans med min underbara familj.




Kommentarer
Postat av: ingela

Åh jag ser också fram emot julen! då ska vi gå långpromenader!

2009-09-25 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0