Måndag, som vanligt!

Idag har jag knappt förstått att det varit arbetsdag för tyckte jag lagom kom dit när det var dags att gå hem, och då har jag ändå jobbat sent. Klockan är läggdags egentligen, men är riktigt pigg och det måste nästan bero på min kvällsträning, det är inget för mig att träna så man är hemma vid 21. Nu var inte meningen att jag skulle skriva om min dag utan om hur helgen varit.

Fredagen avslutades med ett träningspass på SATS och sen massa mys i soffan hos Amir innan vi båda vid 22-22.30 somnade i soffan (är det så det ska vara). Eftersom vi somnade så tidigt på fredagen vaknade vi ju självklart tidigt på lördagen och innan jag drog iväg å tränade vid halv 12 hann jag byta lakan i sängen, skärna grönsaker/fixa dipp, städa badrum å påbörja städning av köket, samtligt höll Amir å hans pappa på å sätta upp en tavellist å en tavla. Eftermiddagen innehöll en powernap å fix inför det kommande partyt, det var nämligen dags för större delar av 3219 (jobbet) å komma på föris innan en utgång väntade. Det blev en väldigt lyckad fest och efter mycket om och men hamnade vi på Collage och dansade natten lång. När jag sedan vaknade på söndagen vid halv 1 (eller egentligen blev väckt) kunde jag snabbt erinra mig om vad som hänt dagen innan, huvudet dunkade ganska rejält, vilket som tur var kunde botas med lite cola å nån timme i sängen. Helgen avslutades sedan med några avsnitt Sex and the City hos Sara =)

Tackar alla för en rolig lördagskväll och nu är det dags för ny vecka innan en innehållsrik, men betydligt lugnare helg väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0