Strömavbrott!

I väntan på att elen ska komma tillbaka tänkte jag blogga några rader. Nu har det ju ,som ni alla vet, varit helg igen och denna helgen bjöd på ett underbart sommarväder från morgon till kväll. Det är inte många timmar jag har spenderat inomhus och detta har resulterat i lite färg på min bleka kropp. Jag kanske ska vara helt ärlig å säga att jag nästan ser ut som en kokt kräfta, men jag måste ju göra rätt för mitt stjärntecken eller vad säger ni! Nu är det ju egentligen bara å hoppas på mera sol i helgen som kommer så att man kan underhålla detta å faktiskt se lite fint nartuligt brun ut ett tag.

Till helgen ska Köping få sig ett finbesök =) Syster fyller 20 år och detta ska ju självklart uppmärksammas. När jag ändå är istan ska jag försöka hinna med å träffa Cissi å ängeln Filippa, hoppas bara vi kan tajma in när vi båda har tid.

Nej nu ska jag väl sova, för finns inte mycket annat å göra här hemma i mörkret.

Kommentarer
Postat av: cissi

jag kan när som helst!!filippa saknar dig :)

2009-06-02 @ 11:02:20
Postat av: Jozzanpozzan

ja jag saknar henne oxå, det lilla underverket!

2009-06-02 @ 20:52:37
Postat av: Bella

Hej hej. Hoppas Köping gjorde gott för er Sthlm's själar? Hehe :p

Nu har jag skaffat mig en ny blogg. In och kika med dig vettja. Jag länkar till din blogg, om det är okey?? Säg bara till annars så tar jag bort den. Ha det bra.

2009-06-08 @ 00:14:20
URL: http://belimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0