Shoppingrunda!

Idag har jag varit och besökt lägenheten, främst för att ta några mått inför kommande shopping, men även för att få se hur den ser ut (om jag skulle glömt bort det). Det fanns några frågetecken som snabbt kunde rätas ut, men hur en grå vägg kan se begie ut på bilderna är fortfarande ett frågetecken! Efter mätningen drog jag och Amir ut på shoppingrunda, vi beökte såväl butiker i Kungens kurva som Soffcenter i Haninge och nån timme senare var jag ägare av både ett matbord med tillhörande stolar och en soffa =) Jag trodde aldrig att jag så här tidigt skulle hitta en soffa som enligt mina kriterier passade bra i lägenheten, men tack vare besöket i Haninge kärade jag ner mig i en soffa som var perfekt när det gäller bredd, modell, färg och framför allt pris! Nu är det bara vänta de resterande 19 dagarna som återstår innan nycklarna finns i min hand, men soffan får jag ju visserligen vänta på nån vecka till :S Om allt går enligt planerna så kan jag till och med att mitt eget födelsedagsfika hemma hos mig själv och inte i Köping som först var planen, det känns mycket bra och vuxet!

Nu måste jag ner i tvättstugan igen sen ska jag hämta mitt paket från HM som väntar på Jourhörnet. Innan det är dags å sova ska jag fanimej tagit mig runt sjön oxå för lite motion! Ha en fortsatt trevlig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0