Glädjerus!

"Jag är så glad, så glad så jätteglad...." I går blev det klart att jag vann budgivningen =) I morgon skrivs kontraktet och från och med 16 juni är jag ägare av en lägenhet på 44 kvm i Midsommarkransen/Telefonplan. Jag tror inte att jag behöver berätta för er att jag är superglad, tänk att jag i morrn slipper gå på visning, jag slipper tänka på om jag ska vara med i budgivning och vara nervös när buden tickar högre och högre. De senaste veckorna har jag känt mig lite nere och på dåligt humör, utan att då se sambandet till lägenhetsjakten känner jag nu en klar förbättring. För er som råkat ut för mitt dåliga humör, framförallt Amir, jag ber såååå hemskt mycket om ursäkt, även mitt sociala liv å träning har påverkats negativt så jag hoppas verkligen att jag ska orka ta tag i detta nu =)

Igår var det även dags för ölanropet, vilket är en stoooor AW för Nordeaanställda på Café Opera. Kvällen var mycket mycket trevlig och jag fick hälsa på några nya människor som jag länge hört talas om :oP Kvällen slutade "ganska" tidigt, vilket var bra för i morse skulle jag möta mamma på Centralen kl 10. Kl 10.50 stressade jag in och mötte mamma, det vill säga det gick inte så bra att göra mig i ordning i tid =) Efter en heldag på stan sitter vi nu hemma i Solna, även pappa är här, och kollar på film.

Hoppas er helg är bra trots att väder inte varit det bästa! Avslutar med länken till annonsen på hemnet, men får se hur länge den ligger kvar,
http://www.maklarringen.se/Templates/Public/Pages/ObjectImages.aspx?objectid=OBJ28689_972174789



Kommentarer
Postat av: Ida

Skitbra att allt med lägenhet löste sig! tänk va nära vi kommer bo om du bor kvar nästa sommar... =)

2009-05-11 @ 16:14:11
Postat av: Amir

Äh du har varit glad. ;)

2009-05-12 @ 22:15:41
Postat av: Jozzanpozzan

Ja Ida det är ju jättenära, är så nyfiken på er nya lya så hoppas det här året går fort så ni får flytta in nångång!

Amir jag kanske har verkat glad, men jag har inte känt mig så glad =)

2009-05-14 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0