Fyra veckor kvar!

Ja, som rubriken lyder är det alltså fyra veckor kvar, till vad undrar ni kanske och det ska jag nu berätta: Tills jag får nycklarna till lägenheten!!!! Jag betalade in handpenningen igår, ska på möte med min personliga bankman nästa vecka och småsaker såsom adressändring, elabonnemang osv är fixat, det är nu det börjar kännas på riktigt. Jag har i veckan kollat på lite möbler och har bestämt mig för ett köksbord med stolar, vilket även resulterat i att träslag på soffbordet är bestämt och färgen på soffan, nu fattas bara att hitta en modell som passar mig och planlösningen. Fast ska jag vara helt ärlig fattas det väl även lite pengar =) Under tiden som jag hunnit med allt detta har jag även tagit tag i träningen igen och hunnit med så mycket som fyra pass hittills och det verkar bli ännu ett tillsammans med bästaste Ingela på söndag. Innan det blir söndag ska dock en underbar dag upplevas =) En födelsedagspresent som innehåller en dag full av överraskningar ska gå av stapeln i morrn och om det blir som jag tänkt mig kommer det bllir sååååå lyckat och mysigt <3

Hoppas er helg blir bra, nu ska jag återgå till "Så ska det låta" och tvätten :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0