Förkylning försvinn!

Andra dagen hemma i sängen =( I måndags kom förkylningen med buller och bång, men såg till att avklara arbetsdagen innan jag gick hem å la mig i sängen. Jag är nu alltså inne på andra dagen hemma från jobbet, men i morrn blir det till å jobba igen, även om jag inte känner mig jättebra än. Det är ju bara så tråkigt å ligga hemma så det blir bättre å få komma ut bland folk igen å få tiden å gå =) Jag brukar sällan bli riktigt förkyld och jag brukar aldrig vara hemma från jobbet på grund av "bara" en förkylning, men denna har slagit till rejält så fanns inget annat val än å stanna hemma. Jag har iaf fått lite packat, även om det är ytterst lite, mestadels har jag legat i sängen å kollat på serier, både OC å gamla avsnitten av Beverly Hills =)

Ikväll skulle jag ha sprungit vårruset och det känns verkligen jättetråkigt å inte kunna deltaga, men får väl sikta in mig på tjejmilen i slutet av augusti istället! Jag får helt enkelt hålla tummarna för dem övriga som ska springa idag, ni kommer klara det här galant!

Nu ska jag försöka få fram dammsugaren så det är fint här tills i morrn då jag får besök. Det är nog förresten bland det sista besöken jag får i denna lägenhet, det känns riktigt skönt! Ni är alla sen varmt välkomna till den nya lyan, hur ofta ni vill!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiie kommer bli massa massa massa häng =0)

2009-05-27 @ 15:21:50
Postat av: Katja

Var jag som skrev raden innan =0)

2009-05-27 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0