Snart påsk....

Redan onsdag i morrn och det känns som det snart är helg igen =) Veckan kommer nog gå fort och nästa vecka går ännu fortare eftersom vi är lediga på fredag och jobbar halvdag på torsdag. Påsken kommer spenderas hemma i Köping och det kommer bli allt från påskmiddag med mormor till party på Hantis med Ingela. Ser fram emot några dagar ledig och jag har till och med tagit ledigt tisdag och onsdag efter påsk så jag får nästan en vecka ledigt =) Hade inte tänkt gör nåt speciellt när jag kommit tillbaka från Köping, men så kom jag på idag att det är dags å färga om håret så passar på å göra det när jag ändå är ledig. Ytterligare en sak jag ska göra då är å gå till vårdcentralen å äntligen kolla upp några av mina leverfläckar, jag har blivit lovad sällskap utomlands i höst om detta görs innan majmånad nu är det bara hoppas att personen håller sitt löfte *ler* I så fall blir det både Grekland å Turkiet innan året är slut. Det bästa av allt är att min Greklandsresa finansieras till 100 procent av skatteåterbäringen så jag behöver bara spara till Turkietresan =)

Efter jobbet idag skulle jag ha tränat, men kände mig så seg att jag struntade i det. Nu sitter jag i soffan och har påbörjat kvällens OC-maraton, synd bara att Kalmargänget som brukade ha maraton med mig inte finns vid min sida =( Saknar verkligen våra kväller innehållande några avsnitt OC samt någon god efterrätt i stil med blåbärspaj, kladdkana, ananaspaj, cheesecake eller något annat gott. Nej nu borde jag pausa detta avsnitt för å ringa Birka, för vi (ett gäng från jobbet) ska nämligen åka på kryssning och det börjar bli högtid att boka. Ha en fortsatt trevlig kväll..... detta blir förresten sista inlägget i mars för i morrn är det april och då är det tamefan vår, LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Åh, jag minns det som igår...OC, mysbyxor och annanaspaj hemma hos dej=)! Det var tider det! Jag hade gärna gjort dej sällskap ikväll, det vet du!

2009-03-31 @ 20:08:16
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Åh, jag minns det som igår...OC, mysbyxor och annanaspaj hemma hos dej=)! Det var tider det! Jag hade gärna gjort dej sällskap ikväll, det vet du!

2009-03-31 @ 20:09:37
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det var sannerligen tider det. Nu sitter jag här, helt själv å har precis slängt mina gröna fina mjukisbyxor i papperskorgen. Allting har en ände =(

kram

2009-03-31 @ 20:30:56
Postat av: Jozzanpozzan

Ja brudar gud vad jag saknar tiderna i Kalmar, kan vi inte ta å flytta till samma stad snart =) Hoppas ni båda har en trevlig tisdagskväll

2009-03-31 @ 21:09:06
Postat av: Ingela

Tjoho! snart blir det repris av juldagen =) om Amir ska vara orolig någon gång så är det nog nu ;) haha

2009-04-01 @ 17:00:21
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0