Final!

Ikväll blir det Schlageryra på Ambassadeur =) Vi är ett gäng från jobbet som ikväll ska kolla på melodifestivalen på storbildstv samtidigt som vi avnjuter en buffé och några glas vin. Tanken är även att vi ska dansa natten lång och kan tänka mig att det kommer bli till en del schalgerlåtar. Jag är laddad som fan och trots utgång igår å ett lite segt huvud ser jag fram emot att få inta lite vin i underbara vänners sällskap. Tyvärr är det bara ett problem och det är vad sjutton jag ska ha på mig!?! Håller som tur är på å tvättar nu så jag kommer ha allting rent, det vill säga jag har många valmöjligheter. Kanske ska delge er vilka jag hoppas vinner ikväll och som bilden nedan skvallrar om är det Alcazar, I love deras låt.

Jag har ju för sjutton haft inflyttningsfest oxå som jag glömt berätta om. Det blev en mycket lyckad tillställning som resulterade i att stora delar av gänget gick ut och dansade på White room. Var roligt att så många kunde komma, men sakande självklart "kalmargänget". Nu är det dags å gå ner i tvättstugan igen..... på återskrivande!


Allt känns så bra och det är skönt att kunna slappna av =)






Kommentarer
Postat av: Ida

FEEEEEEEEEEEEEEEST!!! ÄR SÅ LADDAD JOSSAN!!!!!

2009-03-14 @ 13:23:59
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Jozzanpozzan

Jag med =) Ses på tunnelbanan om några timmar....

2009-03-14 @ 13:48:22
Postat av: Ida

Du är dålig på att blogga nu mer! Tror ja vet svaret!

2009-03-16 @ 18:31:54
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0