Det närmar sig....

...inflyttningsfest at my place i Solna =) På lördag är det tänkt att detta event ska gå av stapeln och jag har idag sprungit runt i Solna centrum för att inhandla lite smått å gott (däribland god alkohol). När jag kom hem var det dags att städa lägenheten så nu sitter jag i soffan å pustar ut efter mycket (jag överdriver) ansträngande städning! Det är iaf rent omkring mig och jag har istort sätt gjort färdigt playlisten så nu är det bara snacksen som ska inhandlas sen är jag redo att ta emot mina gäster. Ni kanske har fattat vid det här laget att jag ser fram emot denna kväll =) Det blir ju inte bättre av att jag nu sitter å smuttar på lite rödvin, blev faktiskt riktigt partysugen och det är många veckor sen jag festade "på riktigt" (en månad sen faktiskt). Nej nu ska jag sluta med mitt babbel å kolla klart på Gilmore Girls...... Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag längtar massor! Vi ska ha så roligt! puss

2009-03-05 @ 23:21:42
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Åhh vad härligt å höra... ska bli så roligt å träffa Gunsan oxå. kram kram

2009-03-05 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0