Besök hela helgen!

Jag har nog kommit in i en lite försenad vinterdepression för jag har verkligen inte haft ork, lust eller energi att uppdatera bloggen. Jag har även märkt av dessa problem när det gäller träningen å jobbet, men hoppas på en nytändning snart eftersom solen börjat lysa i det kalla vintersverige vi av någon konstig anledning bor i. Nog pratat om detta =) jag har ikväll städat min lägenhet för i morrn för jag nämligen celebert besök från kalmar, Tessan kommer till stan! Hon ska bo hos mig i helgen och på lördag ska vi festa loss hos Ida som fyller år. Åhhh är verkligen superglad för att hon bestämde sig för att komma för vi har såååå mycket att ta igen eftersom det hänt massor i våra liv sen sist. Detta kommer bli en helg att minnas!

Nej nu får det vara nog med uppdatering, ska iaf komma ihåg å ta kort i helgen som sen kommer ut på facebook =)


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Jag är såååå glad att jag bestämde mej för att åka till slut!!! Det kommer bli så kul! Finally en helg för Piff & Puff! Om 6 h är jag där typ! Har ganska nyligen stigit upp nu, måste va ute i god tid idag=)! Ses snart baby! Kramar

2009-03-20 @ 07:06:45
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Ida

MEN DU HAR MIIIIIG!!! =) Då behöver du inte bli deppig=) Och snart är det vår MASSA AW på EKEN!



PUSS

2009-03-20 @ 08:11:55
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0