Soffan är här!

Eller ja nu ljög jag väl lite, soffan är i Svergie iaf =) Fick idag det glädjande beskedet att min soffa har kommit och att den finns att avhämtas from idag. När jag beställde soffan sa de att det skulle ta 4-6 veckor och efter lite efterforskning på nätet såg väl inte mina chanser att få den inom utlovad tid så väldigt stora ut, jag var helt säker på att jag skulle få vänta MINST 6 veckor. Efter bara 3 veckor är den alltså här och måste ge en stor eloge till Soffcenter i Haninge som lyckats överträffa mina förvätningar med råge! Tyvärr hade de dock stängt på torsdag så soffan får hämtas på söndag...

Flytten gick kanonbra och trivs än så länge hur bra som helst i min nya lya, det är bara lite tyst utan fungerande (digital)tv, men hoppas kunna ändra på detta snart. Jag utlovar bilder på placet när soffan är på sin plats =) Midsommar närmar sig förresten (bara två arbetsdagar kvar) och det blir en "lugn" middag å tillhörande fest hemma hos mig, tror det blir en lyckad kväll!

Nej nu ska jag sova för jag har en mage som krånglar BIG TIME =( Började viktväkta igår och det kan ju ha med ett regelbundet matintag samt flera frukter per dag i samband med några liter vatten å göra, men hoppas iaf att det går över under natten!

(Bild på min soffa, men min är dock i ett mörkgrått tyg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0