Kvällsöppet, inte länge till :D

Idag kom den gläjdande nyheten från chefen, vi kommer inte längre vara ett så kallat kvällsöppet kontor!!!!! Under en period har det gjorts en kartläggning över vilja typer av kunder och ärenden som är mellan 16-18 på kvällarna och nu har alltså regionen kommit fram till att de kontor som idag är kvällsöppna måndag-torsdag bara kommer ha öppet på måndagar och stänga kl 16 de övriga dagarna. I höst kommer jag alltså få ett helt nytt liv där jag har tid å umgås eller träna i stort sätt varje dag och jag kommer inte längre vara trött för att man ofta jobbar kväll. Detta är den mest glädjande nyheten som rör mitt arbetsliv på mycket, mycket länge =)

I morrn är det tillträde och paniken växer i kroppen då packningen inte är färdig och jag inte har någon ork eller lust att följfölja den heller :S Uppdaterar er snart igen om läget i nya lyan........ på återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Bella

Uhhhh, tjusig ny design!! Glad för din skull. Alltid härligt med förbättrade arbetstider. PS Don't worry. Be happy. Tillträdet och flytten kommer flyta på fin fint.

2009-06-11 @ 21:33:58
URL: http://belimi.blogspot.com/
Postat av: Bella

PS Om någon dag har Din blogg 2-års jubileum. Skoj skoj.

2009-06-11 @ 21:36:52
URL: http://belimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0