Bilder från lägenheten!

Nu har jag bott här i en vecka och mer och mer saker kommer på plats. Idag var jag och hämtade soffan så nu slipper jag den provisoriska soffan som egentligen var en luftmadrass =) Den enda stora möbel som är kvar nu är en vit malm-byrå från IKEA som ska stå bredvid sängen i sovrummet. I övrigt är det annars "bara" matta under soffbordet, gardiner, tavellister, tavlor och massa små plock kvar att fixa...detta är dock inget som ska fixa nu på en gång för jag ska ju bo här ett tag och behöver bo in mig innan jag vet hur jag vill ha det! Jag har iaf idag, efter mycket mycket tjat från vissa håll, tagit bilder på hur det ser ut hittills och delar här med mig av dessa så ni får en liten uppfattning om hur jag har det.

Kanske ska nämna några rader om midsommar oxå när jag ändå är här och skriver. Det blev en lugn, men ack så trevlig tillställning här hemma hos mig med trerättersmiddag, alkohol, sällskapsspel å massa skitsnack och denna kväll delade jag tillsammans med Ingela, Sara, Amir och så Amirs kompis "TG" och hans flickvän Karin. Ett stort tack till er alla för att ni gjorde denna kväll så trevlig. Gårdagen var väldig lugn då det inte blev många timmars sömn, men vi orkade oss iväg till Sara för lite tacos å film (jag somnade dock), så roligt å ha vänner runt hörnet =) Ni kanske förstår att det inte är så vanligt att ha vännerna så nära i denna stad, utan det brukar oftast krävas en stund på tunnelbanan/bussen, men jag har det så bra att jag både har Katja och Sara inom 10 minuters promenad.

Nej, kanske ska ladda för en kvällspromenad nu och sen laga lite middag. På återskrivande!

Hallen (ignorera dammsugarkartongen)


Köket (dock lite stökigt)

Vardagsrummet (om man nu kan säga att jag har ett, det är ju öppen planlösning)


Sovrummet


Badrummet (stökigt på tvättmaskinen tills dess att jag hittat ett badrumsskåp som passar både planlösningen och mig)


Kommentarer
Postat av: Ida

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad snyggt!!! BRA jobbat JOSSAN!

BTW mio i hallonbergen kommer hjölpa oss=)



PUSS

2009-06-21 @ 18:51:47
URL: http://www.improveme.se/IdaE
Postat av: cissi

jätte fint jag o ippa får komma sen när hon är äldre

2009-06-21 @ 19:18:26
URL: http://www.cissialm.blogspot.com
Postat av: Jozzanpozzan

Ida: Åhh fan vad bra att du fått hjälp, anars hade jag varit iriiterad på Mio för er skull =)



Cissi: Du å lippan är alltid välkomna, men förstår att du vill vänta till hon är äldre. Saknar er såååå mycket!



KRAM

2009-06-21 @ 19:26:21
Postat av: Tezzan

Verkligen jättefint vännen!

2009-06-21 @ 21:33:06
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Sara

Va fiint det blev med soffan!! Tack för i helgen, mkt trevligt :) Vi ses på tisdag i min soffa :) Kraaam

2009-06-21 @ 22:05:15
Postat av: Bella

Dra mig baklänges. Jävlar vad snyggt!! Fräscht och nytt. Härligt härligt. PS: Vad roligt att du lade upp bilder också. Ciao

2009-06-23 @ 13:47:22
URL: http://belimi.blogspot.com/
Postat av: Pontus

Snitsigt syrran! Riktigt fräckt ser det ut!

2009-06-25 @ 07:03:49
URL: http://pontusjonsson.blogspot.com
Postat av: Jozzanpozzan

tack alla för kommentererna, jag känner mig riktigt nöjd och som sara sa till mig "du känner när du hittat rätt lägenhet som du verkligen vill ha" och hon hade sååå rätt =)

2009-06-25 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0