1 årsjubileum och en massa annat!

Juni har kommit och det är dags att uppdatera er, mina kära läsare. Det har hänt en massa sen sist så vet inte vart jag ska börja riktigt..... tror jag får ta det lite dag för dag om jag ska få med allt!

1-4 juni: Arbetsveckan flöt på bra och flyttpackningen började lite mer på allvar. Hann med några stunder med Amir, fixade present till Tilda och förtidsröstade.

5-7 juni: Fredag å det var hemresa som stod på schemat. Tilda (syster min) fyllde nämligen 20 år den sjätte så hela tjocka släkten var på Malmön på kalas och även Amir var med =) Helgen bjöd på god mat, sightseeing i Köping, massa gos med underbaraste Filippa och självklart lite umgänge med hennes mamma! När vi kom tillbaka till Stockholm igen var det dags å kolla på när Sara och hennes danspartners visade upp deras dans som de övat på i månader. Hon dansar salsa och är verkligen superduktig, jag vill oxå kunna!!!!! Till slut var det i alla fall dags å sova.....

8-10 juni: Denna vecka har det flyttpackats på mer allvar än någonsin, för på fredag är tillträdet och de första kartongerna ska transporteras till lägenheten *ler* Jag har även hunnit jobba och städa lite här hemma. Sist men inte minst denna vecka har jag firat 1 årsjubileum på Nordea St eriksgatan, fattar inte vart tiden har tagit vägen!!!!!

Börjar btw bli riktigt nervös inför tillträdet, tänk om nåt fattas, jag försover mig eller nåt annat knasigt inträffar :S Nej nu ska jag nog duscha å så kolla film, sen väntar sängen och sista arbetsdagen för denna vecka! Bloggar igen när flytten är färdig.....

Kommentarer
Postat av: Bella

Spännande med flytt! Åh så roligt att packa upp allting och pyssla med tavlor och grejer. DET är jag avis på. Inte det andra som kommer med en flytt. Jag har iaf bestämt mig. Nästa gång jag flyttar ska jag hyra någon som får gör det åt mig skrattar Och Grattis till 1 års jubileumet. PS Upp med lite bilder sen när flytten är klar. Är så nyfiken.

2009-06-11 @ 15:10:23
URL: http://belimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0