Tråkig söndag!

Jaha då var det återigen söndag å jag ligger slö i soffan. Trots utgång med några från jobbet igår så mår jag väldigt bra, det blev ju trots allt en lugn kväll (även för mig) =) Kan inte påstå att jag varit värst vidare produktiv idag.... jag sov länge sen har jag i stort sätt bara letat reda på tvättstugan å bokat tid och legat i soffan. Om nån timme blir det i alla fall träning så att jag gör nånting mer idag, annars hade jag dött av tristess tror jag. Jag får väl se till å tänka på morgondagen då jag får besök av mina kära Ingela =) Hon ska plugga sin sista termin i Stockholm och på tisdag är det dags för inskrivning så hon passar på å besöka sin vän (dvs mig) när hon ändå är i krokarna.

Hade fan inte mycket mer å delge er idag, ska nog kolla på ett avsnitt till av Gossip Girl så jag får tiden å gå! XOXO

Kommentarer
Postat av: Ing

Trist med en tråkig söndag men jag tror att du kommer få en bra måndag för då kommer ju jag på besök! ses imorgon! kram

2009-01-11 @ 23:14:21
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Ja men Ingela det är väl klart att måndagen kommer bli bra, brukar inte bli annat när du är i stan =) See you tomorrow!

2009-01-11 @ 23:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0