SMSberoende?

Jag har upptäckt att jag tycker VÄLDIGT mycket om att skicka SMS till nära och kära. Tyvärr har mobilen en meddelanderäknare och nu efter en månad med just denna mobil har jag skickat 650 SMS, är jag beroende?!? Hur sjutton kan man skicka så många och frågan är väl snarare vem jag skickar till alla dessa meddelanden till. Jag bör väl ta hänsyn till att det både varit jul och nyår vilket medför extra många SMS runt om i vänskapskretsen, men det är ändå bra många meddelanden som lämnat telefonen =)

Har inte bloggat på några dagar nu så tänkte fill you in med vad som hänt sen sist. Självklart har jag jobbat några dagar, har hunnit med ännu ett träningspass, varit i den gamla lägenheten å sålt min bokhylla, haft avtackningsmiddag för chefen och studenterna som nu slutat hos oss och tagit en drink på Hard Rock Café med några jobbarkompisar. Som vanligt händer det grejer hela tiden och denna helg är inget undantag, men det som är chockerande för å vara mig är att den blir lugn. Sitter nu å äter frukost här framför datorn å väntar på att klockan ska bli 11 så jag kan gå iväg å träna, sen ska jag träffa Katja i eftermiddag och hon har fixat en gratisnatt på ett hotell vid Stadion där vi ska tillbringa natten =) Det blir lite chips å cola i sängen framför tv, kan väl inte ha det bättre?!? Jag tänkte även fråga henne om hon skulle kunna hjälpa mig å färga håret för jag är så trött på det här livlösa slitna håret nu, borde klippa mig, men det får jag ta en annan månad. Efter en (antagligen) underbar hotellnatt väntar dock något så tråkigt som å tvätta *suck*, eftersom jag nu vet vart tvättstugan ligger ska jag inte låta det gå flera veckor mellan gångerna, för det medför bara att jag har MASSOR av tvätt. Ska även avverka ett träningspass i morrn....... See you another day in paradise!


Kommentarer
Postat av: Tiina

haha 650? sista räkningen jag fick så hade jag skickat strax under 2000:)

2009-01-17 @ 21:41:30
URL: http://metrobloggen.se/tink
Postat av: Jozzanpozzan

På en månad?!?!?!?! är du inte klok, hur lyckas du med det =)

2009-01-17 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0