Party party!

Söndag brukar ju nu förtiden innebära att jag sitter bakis i min soffa och varför skulle denna söndag vara ett undantag =) Fast jag mår verkligen inte dåligt och sovit "länge" har jag gjort oxå. Gårdagen bjöd ju på fest här hemma i min nya lya och jag och Sara fick även besök av Piiken som ville med oss ut. Var en mycket trevlig förfest med mycket "tjejsnack" =) Som sig bör blev det ju en heldel alkohol oxå och tillslut tog vi oss mot slussen. Vakterna tycker tyvärr att Sara var för ung för Patricia så vi gick till Eken istället och där hade vi en väldigt rolig kväll =) Bjuder på en bild från kvällen....

Ohhh my god jag tror jag dööör..... sitter här och kollar på nyhetsmorgon och det är en herre från Köping som ska skrapa Triss och fy fan vad fult han pratar. Det är ju så man skäms när man hör hur ful dialekt det verkligen är i Köping, tur man inte pratar så *ler*. Nu ska jag snart ta mig ut till Nacka för idag ska det sista packas och sen städar jag lägernheten för på tisdag kommer Oskar hem och det vore ju trevligt om han slapp städa det första han gör =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0