På tåget mot Köping!

Tänkte passa på å fördriva tågresan mot Köping med att bland annat blogga. Ni har kanske märkt att det var ett tag sen sist det kom en uppdatering från min sida och det beror på att jag haft fullt upp i veckan. Försöker mig på ett kort sammanfattning över de dagar som varit sen sist.

Lördag: Efter träningen mötte jag Katja och vi åkte mot hotellet å checkade in. Blev en mycket lugn lördag med middag, en stund i bastun, hårfärgning och slapp i sängarna =) Mycket bra initiativ av Katja att boka oss en hotellnatt!

Söndag: Dagen började med hotellfrukost och sen väntade tvättstugan å träning för min del, med andra ord var även söndagen lugn.

Måndag: Ny arbetsvecka inleddes och from denna vecka jobbar jag kväll även på måndagar så hade sovmorgon. Det var ganska mycket kunder så dagen gick mycket fort och efter jobbet väntade ett träningspass på SATS.

Tisdag: Första tillfället på den pensionsutbildning jag ska gå ägde rum mellan 9-12. När jag väl var tillbaka på jobbet var det bara fyra timmar å jobba så dagen gick fort. Ingela kom på besök så kvällen innehöll middag å lite skvaller (som vanligt)

Onsdag: Sovmorgon (igen) och en lååååång dag på jobbet. Gjorde inte mycket mer än å umgicks med Ingela på kvällen.

Torsdag: Min tidiga dag så kom iväg från jobbet vid 15.30. Råkade gå förbi MQ som hade rea så det slank ner en ny blus/skjorta *opps* fixade även inflyttningspresenten till mamma och pappa. Efter shoppingturen var det dags för träning och hade fixat en gratisträning till Ingela så fick sällskap på bodypumppasset =) Det var sen två trötta själar som gick hem för att göra sig redo för middag på Hard Rock å bio. Vi såg Australia och den var riktigt bra, förstår inte hur 2,45 timmar kunde gå så fort?!?!?!

Fredag: Arbetsveckans sista dag och det är alltid något magiskt med denna dag. Alla är på bra humör och vi är effektiva så in i bomben i kundtjänst *ler* Ingela åkte tillbaka till Köping, men hon är tillbaka igen på torsdag =) Jag slog till på lite träning efter jobbet och resten av kvällen spenderades som en död sill i soffan.

Lördag: Vakknade i lagom tid i morse och kände mig utvilad *skönt* Efter att ha packat det sista tog jag mig till centralen och nu sitter jag alltså på tåget mot Köping. Det är dags för mamma och pappas inflyttningsfest och som vanligt brukar det inte bli lugnt när det är fest där hemma :S Hoppas dock inte vara för bakis i morrn för ska ju trots allt orka sitta på tåget tillbaka till Stockholm.

Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt Gossip Girl innan jag anländer till metropolen Köping =) Ha en trevlig lördagskväll så hoppas jag att jag snart uppdaterar er med ett inlägg igen.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är så jävla fattigt i Köping!

2009-01-24 @ 17:33:14
Postat av: cludd

hoppas du haft det kul tvilling, såg att du har ont i huvudet, krya på dig! ja ser ut som en uppblåsbar olga (svullna ögon..skitsnyggt) idag men kommer imorrn.. har ni tur så dyker ja upp osminkad hahaha puss gull

2009-01-25 @ 11:52:05
Postat av: Jozzanpozzan

Josefin: Ja du fy fan vad fattigt det är här =)

Cludd: Vad bra att du kommer i morrn, hoppas ögopnen blir bättre!

KRAM

2009-01-25 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0