Nyinflyttad

Första flytten är gjord =) Är nu hemma i lägenheten som ligger i Vasastan och måste påstå att lägenheten är över förväntaningarna. En stor rymlig lägenhet med de möbler som behövs för att kunna bo här i en månad. Ikväll invigs den med fest, visserligen "bara" jag och Sara, men det ska bli riktigt roligt ändå. Ska ta och visa Sara Patricia idag =) Jag hoppas bara att hon kommer in.... Tävlingen (ja några av er vet ju) börjar idag, men Amir ska nog inte med oss ut så funderar på å ge honom en ärlig chans till vinst å avstå ikväll, men ge mig några drinkar så får vi väl se hur det går  =) 

Förresten så är jag nu ledig i fyra dagar, lovley! Jag har tagit ledigt på måndag och tisdag är ju en röd dag så på onsdag är det dags å jobba igen och då börjar jag med sovmorgon eftersom jag jobbar kväll. Jag kommer kunna ta mer sovmorgon än vanligt nu när jag bor så nära, jag gick fram och tillbaka till jobbet idag och det tog 20 minuter i ett ganska sakta tempo. Från Nacka med buss och tunnelbana tog det som snabbast 35 minuter och nu kommer jag ju kunna få en promenad och lite frisk luft varje dag =) Hahaha sitter dock här å småskrattar för mig själv för vi får väl se hur många dagar jag faktiskt går till jobbet, det är ju trots allt vinter och kallt =)

Nej nu ska jag ta och duscha så jag kan hinner fixa håret innan Sara kommer. Ha en trevlig helg och hoppas ni får lika trevligt som jag hoppas jag får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0