Nyår 2008

Jaha då var det nytt år och det brukar väl innebära nya möjligheter eller vad säger ni?!? Angående gårdagen....Jag och Ingela blev upplockade av Madde vid 15.30 och vi åkte därefter till Västerås. De andra gästerna anlände och det blev en kväll med fördrink, trerättersmiddag, spel, alkohol, fyrverkerier, "nattamat", dans och en massa skratt. Det var en väldigt lyckad tillställning och förutom att jag råkade skicka fel sms till en del i min telefonbok (ber om ursäkt för detta) var kvällen perfekt =) Tyvärr så innebär ofta alkoholintag att man blir seg och jag mådde ganska bra tills dess att jag klev av tåget. Nu sitter jag i soffan, groggy och nästan utan röst, men det var det värt! Jag har orkat packa lite och i morrn går flyttlasset till Vasastan, längtar så sjukt mycket! Nu ska jag kolla klart på Gossip Girl sen väntan sängen och i morrn är det dags å jobba igen *suck* jag får dock se fram emot fyra dagars ledighet efter det.....avslutar dagens inlägg som Gossip Girl XOXO!

(Vill ni se bilder finns dem på facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0