Is this the end!?!?!

Usch nu är det dags å sitta här hemma å funderar igen =( Har ju klarat mig sååå länge och haft så mycket annat å fokusera på, men så dags det närmar sig dyker allt upp i huvet igen! Jag står ju fortfarande kvar vid mitt beslut och det känns verkligen som jag gjort rätt, men nog allt känns det jobbigt inför vad som komma ska. När ska man lära sig hantera såna här situationer, eller det kanske man aldrig gör förstås. Jag får försöka fokusera på nåt roligt istället, så som att det snart är helg =) Jag har ju visserligen inget planerat mer än träning både lördag och söndag, men hoppas det dyker upp nåt annat roligt. Börjar känna mig själv ganska bra vid det här laget och är det nån i min närhet som ska ut och festa så känns det väldigt sannolikt att jag gör detsamma!

Nej ska väl ta och packa ner tvätten (ska tvätta i morrn i gamla lägenheten) sen blir det nog sängen tidigt för fy fan vad död jag var i morse. Jag var dock duktig och gick både TILL och FRÅN jobbet, ska se till å fortsätta så =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0