Inflyttningsfest på Malmön!

Gårdagens inflyttningsfest var en lyckad tillställning! Det var mycket god mat, trevliga gäster och obegränsad mängd alkohol. Jag bör tillägga att det var en relativt lugn kväll för att vara hemma hos familjen Jönsson och det var INTE jag och bror min som var fullast, vilket vår kära syster uppenbarligen hade förväntat sig. Visst är det en snäll syster vi har?!? Det blev ganska sent å när jag vaknade nångång efter 11 var det ett mycket tungt huvud som satt på min hals, skyller på allt rödvin jag drack =) som tur var behövdes det bara lite frukost i magen för att må bra igen.



Nu är jag tillbaka i stockholm och det ligger en ny arbetsvecka framför fötterna. Det kommer bli en hektisk vecka då jag ska ut till Nacka ett antal gånger å fixa det sista inför lördagens flytt, jag har även tänkt hinna med å träna samt att åka till IKEA för att provligga säng. Det får bli morgonträning om detta ska gå ihop och därför kommer min klocka ringa vid kl 6 i morrnbittit *usch*, men efter 55 minuters spinning hoppas jag vara pigg å redo att arbeta. Nu väntar en varm dusch sen blir det nog soffan resten av kvällen.....


Kommentarer
Postat av: Tiina

haha mamma och micke var väl inte med. Kanske därav lugnet? Eller mest är de väl mamma och Ewa som står för livligheten?! ;)

2009-01-26 @ 12:38:55
URL: http://metrobloggen.se/tink
Postat av: Tezzan

Ser ut som det var en trevlig fest hos mamma o pappa! Härligt!



Snart får du o jag festa ihop, tänk det du!!! Längtar sååå!!!



Kramar!!!

2009-01-26 @ 12:55:56
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Ing

Verkar som att du hade en bra helg. Ser fram emot en tur till Saltsjö-Boo för flyttpackning =) puss

2009-01-26 @ 22:12:24
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Tiina: Du har så rätt så rätt och vi ska nog alla vara glad att dem inte var med för vi vet ju hur våra mammor blir då =)

Tezzan: Ja jag längtar så till nästa vecka då flytten är över =) Vill bara komma i ordning nu!!!!! Har förresten bokat resan till kalmar idag, snart kommer vi!

Ingela: Ja du jag ser oxå fram emot det =) Var där å packade lite idag, är inte alls så mycket kvar måste mest få ordning på kaoset bara!

2009-01-26 @ 22:16:00
Postat av: Ing

Mitt andra namn är ordning - eller inte =) men det ska nog gå bra ändå

2009-01-27 @ 00:30:22
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0