I love step <3

Åhhhh har hittat ett helt underbart bra step-pass på Sats vid Fridhemsplan =) Ledaren är bra, musiken toppen och riktigt rolig koreografi..det kan väl inte bli bättre?!? Jag har ju saknat denna träningsform och testade step-passet på World Class i Nacka, men det var riktigt tråkig. Jag har förövrigt varit på toppenbra humör hela dagen idag och jag fattar verkligen inte varför! Det har inte hänt nåt speciellt och på jobbet står jag på golvet denna vecka och det är knappt några kunder att ta hand om så jag borde vara mer uttråkad och "sur". Idag träffade jag vår nya chef för första gången "på riktigt", vi hade ett möte på ungefär en timme och det känns verkligen jättebra att det är hon som ska ta över när Malin går på mammaledighet. Jag känner att jag har fått lite ny motivation och jag måste snart se över vad det är jag vill göra inom den närmsta framtiden, för jag har ju snart varit i kundtjänst i ett år så det börjar bli läge att röra på sig i organisationen.

Ja just det ja jag hade Ingela här på besök i går. Hon skulle skriva in sig på univeristetet så hon kom i gårkväll för att sedan spendera natten hos mig. Som vanligt hade vi underbart trevligt och snart kommer hon å "våldgästar" mig igen =) Nästa vecka bor hon här från tisdag-fredag så då har vi bestämt att det blir middag på Texas Longhorn och bio en av kvällarna *längtar* Snart får hon tillgång till sin lägenhet så dår bor hon i stan på heltid och det ska bli jätteroligt att äntligen ha henne nära igen, efter fyra år isär =)

Nu måste jag fan få arslet ur soffan och ta mig in i duschen innan jag dör av min egen lukt :oP


Kommentarer
Postat av: Iing

Men jag vet varför du har varit så glad! Det är ju för att jag har varit hos dig och förgyllt din tid =)

2009-01-13 @ 23:05:00
Postat av: Pontus

Var ligger Longhorn?? Det är ju kanongott. Dit måste jag också ;)

2009-01-13 @ 23:50:50
URL: http://pontusjonsson.blogspot.com
Postat av: Jozzanpozzan

Ja Ingela det måste vara därför =) Jag fick ju skvallra av mig lite och det är alltid kul å ha dig hos mig!



Bror min, det finns flera longhorn i stockholm, googla på det så hittar du deras hemsida. Vi ska till den som ligger vid odenplan iaf =)

2009-01-14 @ 09:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0