Träningsresa!

Nu har jag bestämt mig, nästa vår blir det en träningsresa. Jag har tidigare varit sugen på att åka iväg på en träningsresa och har bland annat läst i Friskispressen om den träningsvecka i Portugal som de arrangerar. Igår fick jag ett exemplar av Friskipressen av en kund och då var ett uppslag om vårens kommande resor och jag blev verkligen så sugen. Det kan ju inte vara annat än underbart att åka utomlands en vecka och samtidigt ha möjligheten att träna en massa och leva livet i solen =)  I år går Friskisresorna i mars och i maj, men det finns ju andra arrangörer och resmål oxå. Någon mer än jag som är sugen?



Sitter förövrigt i Sälen och har det underbart skönt =) Solen sken och snön gnistrade när vi kom hit och jag tror att den kommande veckan kommer bli perfekt! Jag kommer försöka ladda upp lite bilder under veckan så ni får se hur vi har det.....



Kommentarer
Postat av: Ida Ekelund

jaaaaaaaaaaaaaaaaa=)

2009-02-14 @ 18:38:07
Postat av: Jozzanpozzan

åhhhh vad roligt, det kommer bli sån kick å träna/sola en vecka =) Hoppas du har njutit av dagen tillsammans med Crille. Kram

2009-02-14 @ 21:16:32
Postat av: Katja

Jag vill med!! =0)

2009-02-15 @ 21:40:42
Postat av: Sara

Åhhh det har jag funderat på att göra :P

det va ngn vecka dom hade extra mkt dans :)

2009-02-16 @ 19:49:36
Postat av: Jozzanpozzan

Roligt att fler vill med, boka in den nästa vår då så får vi kolla på när och med vilka vi ska åka. Fan vad taggad jag blev nu!!!!!

2009-02-16 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0