Solig söndag

Har precis kommit tillbaka från en långpromenad med syster min. Mamma och pappa ville åka längdskidor idag och eftersom vi inte ska entra backarna förän i morrn såg jag till å dra med mig syster på en promenad i solskenet. Nu är det dags för lunch sen tror jag att jag ska sätta mig ute i solen för att få lite färg, jag får ju passa på medan det är fint =) I går upptäckte jag att det finns ett SATS här i Lindvallen/Sälen så jag tror jag ska ta och passa på å gå dit torsdag och fredag förmiddag för då sover ändå Tilda. Ja jag vet jag är på semester och får motion ändå, men jag är lite träningsskadad och nu i och med utmaningen vill jag inte missa en enda vecka =)

Lägger in några av de bilder jag hittills tagit.





Kommentarer
Postat av: Katja

Ni ser ut att ha det bra =0)

2009-02-15 @ 21:43:22
Postat av: Ingela

Vad mysigt ni verkar ha! Jag sitter här och äter frukost och väntar på att få veta var jag ska vikariera idag - läskigt! Jag kommer aldrig hitta. Kom hem snart. kram kram

2009-02-16 @ 06:54:58
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Katja: ja du vo har det väldigt bra =)



Ingela: Ja det är väldigt mysigt här i Sälen, skönt å vara ledig =) Jag är snart hemma igen, Kram

2009-02-16 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0