Semestrar i Sälen!

På grund av flytt har det inte funnits mycket tid över till å blogga. Jag hoppas att det ska bli bättre på tidsfronten framöver och kan inte annat än be om ursäkt för att jag låtit er vänta på en uppdatering. Nu sitter jag iaf på tåget hem till mor och far i Köping, Det är nämligen dags för semester =) Ja, jag ska inte ha semester i Köping utan i morrnbitti drar vi (jag, Tilda, mamma och pappa) till Sälen för en veckas härlig och välförtjänt semester. Det kommer bli en vecka med lite skidåkning, mycket slappande, god middag på toppstugan i Hundfjället samt mys med familjen. Jag tror ni kan förstå att jag längtat efter detta =)

I övrigt jobbar jag nog mest, har till och med slarvat med träningen de senaste två veckorna, men detta ska det bli ändring på när jag är tillbaka igen. Jag har även tagit upp mitt Gilmore Girls-tittande, TIIna jag ber om ursäkt att jag fortfarande sitter å håller på boxarna, men de kommer snart tillbaka till dig =) En helg i Kalmar med tjejgänget har jag oxå hunnit med och det var lika roligt som alltid. Det är när vi alla träffas igen som jag verkligen ångrar att jag flyttade ifrån Kalmar. Jag saknar ju inte staden och känner mig nöjd med mitt val att flytta till Stockholm, men självklart saknar man tjejerna och de underbara kvällarna vi hade innehållande fika, TVtittande, träning, festande m.m.  Som avslutning på detta inlägg får ni lite bildbevis från helgen! På återseende lovar jag er..... jag har nämligen blivit ombedd att lägga ut bilder på min nya lya och så fort den är städad lovar jag att detta ska ske!





Kommentarer
Postat av: Ingela

Äntligen en uppdatering! Vad jag har väntat! Hoppas att du får en superbra vecka nu. Jag håller ställningarna i stockholm när du är borta =) Ska ta mig till SATS jag får inte lyfta nåt tungt men enligt doktorn kan jag löpträna nästa vecka =) ska bli så mysigt att träffa dig snart - känns som att det var evigheter sen! pussar och kramar

2009-02-13 @ 18:37:51
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Ja det känns verkligen jättelängesen =) Men om vi jämför med hur ofta vi sågs när vi bodde i Kalmar å Växjö så träffas vi ju jätteofta nu! Hoppas flytten går bra och att såret läker som det ska. Kram

2009-02-13 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0