Nyttiga veckan!

Efter en väldigt onyttig vecka i Sälen har jag nu en "reningsvecka". Jag har alltså som mål att inte äta nå godis, chips, glass, popcorn, cola/alkohol, skärpmat såsom McDonalds eller pizza på en vecka. Detta kanske inte låter så svårt för er, men för mig som är grymt sockerberoende tror jag att det kommer kunna bli svårt om nån dag eller två. Förhoppningsvis kommer jag kunna klara mig längre än en vecka och jag har ju gjort det förr för när jag var viktväktare hade jag ett väldigt långt uppehåll när det gällde onyttiga saker och tillslut går ju suget över =) Detta nyttiga ätande kompletterar jag med lite träning. Jag var på SATS igår å idag och mer ska det bli innan veckan är slut. Känner mig verkligen superpeppad och ska fan klara av denna vecka!!

(Avstod från semla som det bjöds på idag på jobbet *glad* Gillar visserligen inte mandelmassan, men hade ju kunnat äta grädde å den otroligt goda bullen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0