Halkbana!

Ingen skidåkning idag för Tilda å mig så vi hade planerat in å spana in Stadium i Lindvallen samt den nya gallerian vid Sälenfjällstorget. Hittade inte mycket, men det blev ändå den första presenten till Cissi å Fredriks kommande bebis samt en "Gäster"-skylt till badrummet. När shoppingen var gjord åkte vi till Volvos Isbana där vi gratis fick testköra den nya XC60:n på halt väglag. Det var först en slalombana där syftet var att få sladd för att känna på hur det känns samt hur man lättast gör för att stoppa den, när detta var gjort var det en bromsövning där vi skulle väja för "älgen". Allt gick väldig bra för både mig å Tilda å nedan kan ni se lite bilder från vårt äventyr =) Nu sitter vi hemma i soffan nybastade å väntar på att mamma ska börja med kvällens middag. Det är bara morgondagen kvar sen åker vi hem på lördag och det ska faktiskt bli väldigt skönt att komma tillbaka till Stockholm å komma tillbaka till jobbet (hör å häpna)!!!



Kommentarer
Postat av: Idaida

koooom heeeeeeeeeeeeem!

2009-02-19 @ 20:24:43
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Jozzanpozzan

jag kommer snart! Vill du träna muskel med mig på torsdag efter stängning? massa kramar

2009-02-19 @ 20:57:45
Postat av: Ingela

Åh tröga jag fattade inte att det var en riktig isbana! Jag trodde bara att det var halt ute -pucko! Kom hem till mig nu. Stockholm är lite otäckt och jag behöver min vapendragare!

2009-02-19 @ 23:51:09
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Nej nej det var en halkbana, eller ja det var vinterunderlag som det hette =) Jag kommer snart vännen då kan vi slåss mot knarklangarna tillsammans! Kram

2009-02-20 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0