Gossip Girl

Tilda och jag har haft som vana att innan vi ska sova, lägga oss i antingen hennes eller min säng för att avnjuta minst ett avsnitt av Gossip Girl. Nu är det bara fredag kvar innan vi ska åka hem mot Köping igen och det är endast ett avsnitt kvar på andra säsongen!!!! Tilda har redan avslöjat lite och jag kommer tydligen blir mycket arg på Dan, har mina aningar om vad det gäller. Kan knappt vänta till det blir kväll, fast å andra sidan vill jag ju inte att det ska ta slut för nu måste jag vänta till säsong tre börjar sändas i USA. Jag kan väl lugna mig själv med att jag fortfarande har några avsnitt kvar att se på Gilmore innan jag behöver hämta den sista boxen hos Tiina =)

Nu ska jag nog väcka syster min för vi ska iväg å bada på förmiddagen innan vi ska käka en stor hambugare på Ahléns Grill & Bar. Vi nog åka lite spark oxå innan jag ska packa i ordning alla mina grejer som i dagsläget ligger utspridda över i stort sätt halva övervåningen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0