Bokrean!

Förlåt Ida nu kommer ytterligare ett inlägg som inte innehåller bilder på min nya lägenhet. Jag är helt enkelt för lat, men lovar att det ska komma innan veckan är slut! Detta inlägg ska istället handla om årets bokrea som jag besökte för första och absolut inte sista gången idag. Jag hade lite tid å fördriva mellan jobbet å träningen så råkade hamna på Bokia och kom ut med fem nya böcker. Som vanligt när det är bokrea köper jag på mig lite böcker som sedan blir liggande för att jag hittar andra bra böcker å läsa under tiden, men ska fan se till att dessa blir lästa inom ett år. Årets fynd är: Skam - Karin Alvtegen, Flyga drake och Tusen strålande solar - Khaled Hosseini å sist men inte minst En shopaholics bekännelser och En shopaholic i New York - Sophie Kinsella. 

I morrn är det dags å jobba veckans andra kväll sen är det bara fredagen kvar innan det kommer en efterlängtad helg. Nu ska jag fortsätta kolla på Gilmore Girls, sen väntar sängen! BTW så går det fortfarande bra med min nyttiga vecka, men när man precis har tränat å är ashungrig vill jag lova att godissuget sätter in =(


Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha jag har alla de böckerna så du had ekunnast låna dem av mig =)

2009-02-26 @ 12:13:04
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Säg vilka böcker du inte har min läsande vän =) Ses om några timmar. kram

2009-02-28 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0