Åter i Mälardalen

Sitter hemma hos mamma och pappa å Köping och nu är semestern över. Vi har haft en väldigt bra vecka, men som alltid är det lika skönt att återigen vara hemma. Jag kanske inte ska påstå att jag är hemma än, utan i morrn när jag kommit innanför dörrarna i Solna då kan jag anse mig hemma igen =) Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet för jag har ju saknat arbetskamraterna, men det ska bli ännu skönare att komma tillbaka till träningen, Ida nu kör vi!!!! I kväll har jag varit hos Cissi å kollat på Melodifestivalen och jag tycker att det var ett riktigt dåligt startfält, men det är bara konstatera att denna tradition inte är vad den var förut. Det var iaf mycket trevligt å träffa Cissi å se hur magen vuxit, nu är det inte långt tid kvar =)


Kommentarer
Postat av: Ida

nu kööööör vi!!

2009-02-22 @ 17:27:18
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0