En helg i Köping

Torsdagkväll och jag sitter äntligen i soffan och tar det lugnt med min fruktsallad. Efter jobbet var det dags å fixa det sista till Filippas doppresent, träna, handla mat, diska, tvätta, packa, laga mat, duscha och sist men inte minst så skulle räkningarna betalas också, förstår ni varför jag är glad att sitta still i en sekund?!?

I morrn efter jobbet bär det av till först Stadion för att hämta ut nummerlappen till söndagens lopp. Har jag glömt berätta det? Det är i alla fall dags å springa tjejmiljen, för andra året, nu på söndag och för att slippa åka från Köping i ottan hämtar jag ut nummerlappen redan i morrn istället för på söndag. Åter till det jag påbörjade, efter att nummerlappen är hämtad åker jag till centralen för att bege mig mot Köping. Helgen kommer innehålla dop för älskade Filippa (har köpt en sååååå fin klänning som jag ska ha på mig) samt en familjemiddag där brorsans flickvän ska introduceras =) Tror på en lyckad, men mycket intensiv helg så på söndagkväll kommer det ligga en död Jossan, i dubbel bemärkelse, här i soffan.

Nej nu hinner jag inte skriva så mycket mer för kläderna måste ner i väskan och sen ska jag nog nästan ta och sova, är helt slut efter denna veckas tre träningspass och fyra arbetsdagar =)

Slänger in en bild på sötaste Filippa, som btw växer alldeles för mycket mellan mina besök i Köping. (Cissi säg till om det inte är okej med bilden).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0