Snäll?!?

Hur snäll är inte jag egentligen?!? Igår på jobbet var jag snäll och bytte kasslinjen mot golvet för att Bosse som egentligen skulle vara där har problem med sitt knä och inte riktigt vågade anstränga det genom att cirkulera runt på golvet och mingla med kunderna. Senare under dagen fortsatte snällheten, jag "offtrade" nämligen en kväll på att titta på en fotbollsmatch. För er som känner mig så vet ni att fotboll verkligen INTE är något jag väljer att titta på, men till saker hör ju att jag verkligen inte gjorde det fotbollen skull utan för sällskapets. Jag blev nämligen tillfrågad i förrgår om jag ville göra dem sällskap och eftersom det kändes "viktigt" att träffa den andra gästen kunde jag ju inte säga nej =) Det blev i alla fall en mycket lyckad kväll med thaimat och fotboll.

Dagen på jobbet har varit väldigt bra, har fått många bra avslut och humöret har varit på topp hela dagen. Jag märker verkligen av i kroppen när det närmar sig ledighet för jag bli så mycket gladare, typ varje fredag blir jag sån! Nu är det till och med långledighet som vankas och i och med att jag tog ledigt tisdag och onsdag är det nästan en hel vecka från jobbet, vilket jag verkligen behöver nu. Det är dags å fundera på vad jag vill med min framtid, är detta vad jag verkligen vill göra!?!

Nu borde jag packa, för i morrn efter jobbet och en snabb AW bär det hemåt Köping *jippie* Ha en trevlig påsk och jag hoppas den innehåller mycket ägg å godis =)


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Hur snäll är du egentligen?! Världens snällaste :D

2009-04-08 @ 20:25:19
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Åhh vad du är snäll vännen min! Du är ju minst lika snäll =) Måste se till å boka resa till pumptämningen.... kram

2009-04-08 @ 20:49:25
Postat av: Ing

Åh har du läst den boken? Den är så fin så man får en liten tår i ögat. Bra att du är snäll men bli inte för snäll för då kanske du försvinner - läs boken så fattar du =)

2009-04-08 @ 20:58:50
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

nej har tyvärr inte läst boken, hittade den bara när jag säkte på snäll =) men kanske ska ta och läsa den då efter det du sagt om den! Vi ses på fredag baby... kram

2009-04-08 @ 21:27:31
Postat av: Ida

Du är snäll du=)

2009-04-08 @ 21:32:37
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Jozzanpozzan

Snäll du är Ida.... njut nu av ledigheten så ses vi när jag är tillbaka på torsdag igen! PUSS

2009-04-09 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0