Inte bra för mina nerver!

Tror inte det undågtt någon att jag håller på å budar på lägenheter för fullt. Jag har fått nog av att bo i någon annans möbler och bo på mer eller mindre obestämd framtid så nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen och fixat mig ett lånelöfte. Helgen startade med visning av lägenhet i Västra skogen och följdes sedan av visningar i Solna. I tisdags drog sedan budgivningen igång för min del och som rookie inom detta var det med spänning som första budes las. Nu har det gått två dagar och det har lagts en heldel bud, vilket gör att det inte alls känns spännande längre utan bara jobbigt nervöst! Tät kontakt med mäklaren och massor av tankar som far runt i mitt huvud, tror knappt jag kommer kunna sova inatt för det är nämligen så att det avgörs i morrn. Ehh, i morrn ska jag alltså få veta om jag kan kalla mig lägenhetsägare eller inte, det kommer vara en superglad eller en besviken jossan som går från jobbet i morrn.......

Nej nu ska jag ta och deklarera och packa morgondagens träningsväska.... ha en supertevlig helg och njut verkligen av värmen som påstås ska komma!

Planritning

Kommentarer
Postat av: Ingela

var inte besviken kära vän. Du kommer hitta en lägenhet som är mycket bättre och mycket finare!

2009-04-23 @ 19:51:19
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0