Grekland, here we come!

Resan är äntligen bokad och det blir en tripp till den grekiska ön Skiathos den 10 augusti =) För många veckor sen planerade jag och Sara att vi skulle ha en liten grekisk afton innehållande grekisk mat, musik, letande efter resan samt uppladdning genom att se filmen "Mamma Mia" vilket spelas in i Grekland. Vi hann med en liten AW (after work) innan vi åkte till Sara, så direkt efter jobbet åkte jag, Piik och Sara mot T.G.I Friday för att där möta upp Lindén och inta nån alkoholhaltig dryck. Två drinkar senare var det dags för oss att styra siktet mot Telefonplan och vår kväll blev mycket, mycket bra. Som tidigare nämnt är alltså resan nu bokad och fan vad jag längtar =) Vi pratade om att påbörja nedräkningen, men eftersom det är fyra månader kvar är det kanske lite väl att tjaja om det redan nu!  

Kan ju passa på å delge att jag är sååååå glad att våren äntligen är här. Dagen började med solsken och jag fick lite panik eftersom jag var i behov av såväl skor som jacka nu när värmen gör att bland annat vinterjackan är på tok för varm. Det fick bli en tur till Solna centrum där jag hittade skor, byxor, två t-shirtar, en tunika samt en jacka.. är alltså redo att möta våren =) Hoppas att vädret fortsätter såhär för då kommer jag ständigt vara glad!

Ska nu forsätta titta på några avsnitt av OC och ladda inför morgondagen, av nån konstig anledning har jag börjat älska söndagar *ler*


Kommentarer
Postat av: Sara

Så underbart!! Snart är vi där :D

2009-04-05 @ 21:26:26
Postat av: cludd

ååååh va kul....inte alls avis not kommer ni träffa massa fina greker =)

kraaaam !!!!

2009-04-06 @ 10:50:38
Postat av: Jozzanpozzan

Ja Cludd, vi kommer ha det superbra, men jag är väldigt avis på din Miamiresa faktiskt =)

2009-04-07 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0