Fast anställd!

Idag fick jag det glädjande beskedet av min chef att hon sett till att min provanställning tog slut tidigare än avtalat =) Det känns väldigt skönt nu när jag går i lägenhetsletande tider. I morrn kommer detta firas då det är dags för en AW med flera av jobbarkompisarna, passar på å fira "valborg" samtidigt. Jag firade även lite idag genom å gå på en visning, en topprenoverad lägenhet i Traneberg. Lägenheten var som ni förstår superfin, men den ligger på bottenplan och det känns lite som å bo i en källare då det inte är fullstora fönster, det gör oxå att det blir lite mörkt i vissa delar av lägenheten. Läget och skicket på lägenheten kommer göra att jag ska vara med och buda, men säljaren ville gärna ha 1,5 miljoner och det har jag inte råd med så får väl se om jag torskar även denna budgivning.

Är helt död i soffan, men ska fanimej ta tag i den lilla disk jag har innan jag somnar. I morrnbitti tänkte jag försöka komma upp vid 7 för att ta en morgonpromenad runt Råstasjön innan det är dags å jobba.... får väl se hur det går =) Ha nu en skön kväll och en bra valborg, själv så ska jag åka hem till Köping å mysa med såväl familjen som Cissi å Fredriks nya familjemedlem Filippa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till anställningen! =)

Håller tummarna för även denna visning. Vi ses imorrn, kram kraam

2009-04-28 @ 22:13:20
URL: http://zerelita.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej. Kul att läsa din blogg. Spana lite vad som händer bland storstadspulsen. Var föresten till "metropolen" Kolsva igår. Träffade Filippa för första gången. VILKEN bedårande liten tös det där är! Hjälp :)

2009-05-07 @ 21:16:57
Postat av: Jozzanpozzan

Vad roligt att du hittat hit Bella. Jag var och hälsade på dem förra helgen och jag kan inte annat än att hålla med, hon är helt underbar! Hoppas allt är bra.

2009-05-09 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0