Sovmorgon

Klockan är 07.20 och jag sitter här i soffan fullt påklädd och sminkad. Jag börjar inte jobba förän 9.40 och nån sovmorgon blev det alltså inte för min del idag. Detta beror inte på att jag inte kunde sova nu när Oskar är borta, utan en inställd tid hos nya hyresvärden för kontraktskrivning. Skulle vara ute i Kärrtorp vid klockan 8, men eftersom hon inte fått allt uppgifter hon behövde av Stockholms bostadsförmedlning kan hon inte skriva ut nåt kontrakt. Undrar nu vad jag ska ha för mig hela morgonen.... Tänker inte åka till jobbet tidigare iaf för jobbar kväll idag så kommer få spendera bra många timmar där ändå idag.



Kommentarer
Postat av: In

2008-09-29 @ 22:01:51
Postat av: Ingela

åh jag vill också skriva kontrakt. ser fram emot inflyttningsfesten i sprillans nya lyan.

2008-09-29 @ 22:03:04
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Ingela: Jag ser oxå fram emot en inflyttningsfest i nya lyan. Vill dock flytta först och komma i ordning, sen är vi redo för årets fest =) Ses på fredag!

2008-10-01 @ 21:58:37
URL: http://jozzanpozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0