Musikal, shopping och avsked!

Mamma kom till storstaden i torsdags kväll för att efter en underbart god indisk middag uppleva musikalen My fair lady med mig. Har nu sett några olika musikaler i mitt liv och detta var helt klart den roligaste. Musiken var inte så överväldigande som jag tycker musiken i Mamma Mia och Chess är, men den får ändå ett bra betyg av oss båda. I går förmiddag åkte vi inåt city för att möta syster min som kom från Köping. Vi shoppade heeeela dagen och jag gjorde en heldel bra inköp, exempelvis nya jeans och skor. Ska dock inte till city nu igen för att lämna tillbaka några saker jag inte var nöjd med samt köpa ett par stövlar jag såg igår som jag ångrar att jag inte köpte. Jag hoppas bara att de finns kvar! Till sist så hade vi hejdå-middag här hemma igår, jag och Oskar. Han är fortfarande hemma, men åker mot Belgien om nån timme och fortsätter därifrån jorden runt med båt. 

Ikväll är det fest hos Katja som gäller =) Känner på mig att det kommer bli en lyckad kväll....... Nu ska jag åka inåt city!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0