Kurs på Lidingö!

Nu har jag nog vunnit ytterligare några vuxenpoäng, jag har nämligen varit på min första kurs genom mitt jobb. I går morse tog jag och Sara tunnelbanan till Ropsten för att därifrån ta bussen ut till Elfviks udde på Lidingö. En tvådagarskurs i Grundläggande bankjuridik stod på schemat. Tycker det var en mycket bra kurs där vi slapp sitta och lyssna en massa utan istället fick vi lösa uppgifter av olika slag i små grupper. Mycket av informationen har jag hört förut, både genom kurser på högskolan och genom det dagliga arbetet, men det var skönt att få en bekräftelse på att man gör rätt =) Har faktiskt lärt mig lite nytt oxå och det fanns saker som görs fel på kontoren så nu ska vi genomföra en förändring! 

Sitter nu hemma ensam och kollar på tv. Oskar är i Norrköping över natten och jag orkar inte göra så mycket aktivt så har planerat att sitta här resten av kvällen. Ska nog kolla på Idol, om det är nåt idag vill säga sen är det bara ta tag i en ny arbetsdag i morrn.


Kommentarer
Postat av: therese

Hej! :) Va roligt att du läser!

Det var inte igår man hörde av dig.



Ja, jag antar att det tar tid innan barnen vänjer sig vid en. Och när dem väl har gjort det så kommer det perioder då det inte är bra alls.. Så det är bara att hålla ut! :-)

2008-09-18 @ 05:06:00
URL: http://thereseeholm.blogg.se/
Postat av: josefin

jisses! jag har alltså samlat på mig en massa vuxenpoäng de senaste (samt de kommande) dagarna!!

2008-09-18 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0