Behandling!

När jag kom hem igår kväll låg det ett brev från Hennes och väntade på mig. Jag påbörjade en prenumeration för nån månad sen, men hade helt glömt på den premie som utlovades och framförallt vad denna premie var. Det visade sig när jag öppnade brevet att jag fått presentkort på en skönhetsbehandling =) De fanns ett flertal olika salonger runt om i Stockholm att välja på och det var behandlingar såsom manikyr, massage, ansiktbehandling m.m. Detta är verkligen lyx så ska försöka komma fram till vilken behandling jag vill ha samt när. Skulle verkligen behöva en just nu då jag storstädat hela lägenheten på förmiddagen och känner mig allmänt sliten, men får väl nöja mig med en dusch. På återskrivande.....


Kommentarer
Postat av: Jannice

Men gud så skönt det låter. Jag blir riktigt avis här nu! =) Vilken lyx. Inte helt fel att nåt sånt dimper ner med posten..

2008-09-20 @ 16:09:39
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej gumman! Det låter ju alldeles underbart. Massage är ju det bästa som finns, nästan. Hoppas helgen har varit bra. Jag var kalasfull i Skåne igår. puss

2008-09-21 @ 20:58:35
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0