Värnamo!

Tänkte berätta för er nyfikna själar därute hur min helg i Värnamo varit. Jag slutade tidigare på jobbet i fredags för att vi skulle kunna lämna stan när Katja slutade jobba. Hade en mycket bra resa ner och det poppades musik och pratades allvar =) Väl framme hos Jossan satt de andra tjejerna och väntade på oss och gud vad skönt det var att träffa alla igen. Visst är jag nöjd med mitt liv här i Stockholm och trivs ju alldeles för bra på mitt jobb, men fan vad sugen jag var på å "skolka" från mitt liv här och flytta tillbaka till vännerna i Kalmar. Jaja nog om det, lördagen började tidigt (kl 8) för oss alla, hör och häpna! Strax efter klockan 10 var vi på väg mot downtown Värnamo. Vi shoppade i flera timmar och jag köpte en så underbart fin klänning *nöjd* som skulle bäras under kvällen. Efter lite fika, uppiffning samt häng i soffan var vi redo att knäcka första Gindrinken. Gästerna ramlade in och festen kunde börja på riktigt, Vi svängde sedan våra lurviga på Harry's och efter lite pizzabullar till nattamat kunde vi äntligen stänga våra ögon. Söndagar innebär alltid slapp i soffan och med lite underhållning från "I en annan del av Köping"-gänget fördrev vi några timmar innan det var dags för alla att åka hem och lämna Jossan ensam igen.

Nu är man tillbaka i verkligheten och min måndag började som vanligt med jobb, men efter bara nån timme fick jag akut magont och illamående så det var bara pallra sig hemåt och inta liggande läge i soffan. Nu har jag sovit några timmar och mår bättre, även om magen krånglar lite fortfarande. Kom och tänka på att det kan varit maten under helgen som satt sina spår. Jag äter ju inte så mycket till vardags och under helgen har det ätits endel och framförallt fet mat så det kanske bara är magens sätt att berätta att fet mat bör uteslutas (iaf i stora mängder).

Slänger till sist in en bild på de underbaraste vännerna i världen. vad skulle jag göra utan er?!? Som tur är ses delar av oss snart igen och i början av nästa år korsas våra vägar i Kalmar, längtar redan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0