Rädsla!?!

Jag vet att jag är knäpp, men varje gång jag GÅR över Skurubron tror jag att den kommer gå sönder och att jag kommer ramla ner i det kalla mörka vattnet och dö. Det konstiga är att jag åker buss över bron minst en gång per dag, men då är jag inte rädd alls! Visserligen kan jag inte kolla ner på samma sätt som jag gör när jag går över, men ändå....skulle väl tro att bussen är lite tyngre än vad jag är. Nej, nog pratat om mina dumma tankar.....har varit på gymmet i många timmar idag. Jag började med å sola för att sedan fortsätta med lite konditionsträning innan pumpen drog igång. Sitter nu lagom utmattat och nyduschad i soffan och njuter av ännu ett avsnitt av Grey's anatomy. Till sist vill jag bara påpeka att det snart är helg *underbart*!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0